Najczęściej zadawane pytania Treść pomocy dotyczące panelu dostępne są po zalogowaniu
Dostęp do panelu posiadają opiekunowie wszyskich lat studiów Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Logowanie do panelu odbywa się poprzez formularz, w którym należy podać swoje dane uwierzytelniające, identyczne jak w przypadku dostępu do extranetu lub poczty GUMed.

W przypadku problemów z zalogowaniem, prosimy o kontakt z administratorem systemu: Sekcja ds. Systemów Dydaktyki i Nauki
Podstawowymi wymaganiami są: dostęp do interneu oraz najnowsza wersja, którejkolwiek z dostępnych przeglądarek internetowych (na stronie https://browsercheck.qualys.com/ można sprawdzić wersję aktualnie używanej przeglądarki oraz jej aktualność).
Rezerwacja winna być przeprowadzona na czas od wejścia do wyjścia z sali. Czyli w jednym ciągu, z uwzględnieniem przerw pomiędzy lekcjami.
Administratorem merytorycznym pozostaje Biuro ds. Kształcenia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
http://www.informator.gumed.edu.pl/346
Administratorem technicznym pozostaje Dział Technologii Informatycznych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
http://www.informator.gumed.edu.pl/370
Nie. System operuje na godzinach zegarowych i taki czas pokazuje w różnych miejscach widocznych dla użytkownika. Czyli 1 godzina to 60 minut.
Kompletność w systemie obliczana jest na podstawie porównania sumarycznego czasu wykonanych rezerwacji z teoretycznym czasem zajęć wg planu dla danego przedmiotu. Teoretyczny czas obliczany jest na podstawie takich danych jak liczebność grupowa czy liczba studentów. Jeżeli jedna z tych wartości nie pozwala na obliczenie teoretycznego czasu zajęć, kompletność będzie wynosiła 0%.
W przypadku problemów technicznych powstałych podczas pracy z systemem
Pomocą służy administrator systemu: Sekcja ds. Systemów Dydaktyki i Nauki